Wednesday 1 February 2017

PROMO SHAKLEE FEBRUARI 2017

Pin..pin..pon..pon

Tumpang lalu, pos laju nak lalu. Pasti ramai yang menunggu promo bulan Februari ini. Pastinya mengujakan dan sungguh ohsem promosinya. 


1. Ostematrix

Berita baik buat penggemar kalsium. Si putih bersih yang kaya dengan kalsium tanpa rasa bau susu. Suplemen kalsium, magnesium, vitamin D dan mineral lain ini penting untuk kesihatan tulang, gigi dan otot, mencegah sembelit, melegakan sengal otot dan sakit pinggang dan belakang. Ia juga membantu tidur yang lebih berkualiti.
Ostematrik bulan ini boleh didapati dengan: BESTNYA OSTEMATRIK
  • Beli 6 percuma 1
  • Beli 2 dengan 5% diskaun (twinpack)

2. Vitalea Kids

Vitamin  kanak-kanak yang enak rasanya. Vitalea adalah multivitamin lengkap berperisa anggur yang mudah dikunyah dan sesuai diberikan kepada anak-anak bagi memenuhi keperluan nutrisi harian mereka.
Promosi vitalea bulan ini boleh didapati dengan beli 3 percuma 1. Dapatkan segera vitamin untuk si manja anda INFO NUTRISI SI MANJA
3. Item Clearance Untuk Produk Terpilih
Shaklee menawarkan promosi Beli 1 Percuma 1 untuk 2 produk berikut. Item ini adalah untuk clearance disebabkan expiry date yang agak hampir.

a. Lecithin (Expiry Date: April 2017)

Agen pencairan lemak semulajadi kegemaran ramai untuk membantu pengurusan berat badan, meningkatkan kecerdasan dan fungsi otak, melegakan masalah sembelit serta membantu masalah liang susu tersumbat di kalangan ibu menyusu.

b. Alfalfa Complex (Alfalfa S – Expiry Date Ogos 2017, Alfalfa L – Expiry Date June 2017)

Alfalfa digelar Raja Tumbuhan disebabkan kandungan vitamin dan mineral yang tinggi. Alfalfa telah diamalkan sejak zaman dahulu lagi sebagai agen detoks, penggalak susu (milk booster), anti radang yang melegakan gout dan alahan, anti kulat bagi yang mengalami keputihan dan banyak lagi manfaat kepada kesihatan keseluruhan.

Klik untuk info Raja Segala Tumbuhan

4. Purchase With Purchase (PWP): Mug Shaklee Edisi Terhad



Untuk 2 bulan, Februari dan Mac, anda boleh dapatkan tawaran istimewa ini dengan setiap pembelian twin pack Vivix:
  • Mug Shaklee yang comel berharga rm10.60
  • 2 paper bag “Creating Healthier Lives”
  • Keahlian PERCUMA bernilai rm68.90
  • Cash bonus bernilai rm34
  • FREE Pos
Klik VIVIX untuk mendapatkan maklunat lanjut.

Segera dapatkan promosi Shaklee Februari 2017 sementara stok masih ada. Semoga perkongsian ini bermanfaat untuk semua dan jika anda ingin mendapatkan produk Shaklee atau menyertai Shaklee boleh hubungi saya dan saya akan membantu anda turut sama berjaya. 
Azura  SID 1211475
No tel: 011-10753394
Your trusted Shaklee Independent Distributor
COD covered area Shaklee Pekan, Shaklee Gambang, 
Email : azuraredhuan@gmail.com


No comments:

Post a Comment


Assalamualaikum dan salam sejahtera khas buat semua pengunjung blog saya. Nama saya nur azura bt mohamad yusop. Saya seorang guru pendidikan khas. Saya sudah berkeluarga dan mempunyai 2 orang anak lelaki yang comel.
Saya juga merupakan seorang Jurulatih SPA dan dan Pengedar Sah Shaklee. Kepakaran saya dalam bidang kecantikan. Fokus utama saya ialah membantu wanita yang mempunyai masalah dalaman dan kecantikan untuk kelihatan lebih cantik dan sihat




♥ Copyright © Azura Yusop | All Rights Reserved| Design by Pawona Kreatif