Saturday 6 February 2016

SPA BERGERAK MENDAPAT SAMBUTAN YANG LUAR BIASA

Anda risau....  Ada ke pelanggan Spa?

Jangan risau kerana team the walking beauty sentiasa akan membimbing dan memberi tips cara untuk mendapatkan pelanggan Spa. Pada mula saya ingin buka "Home Spa dan "Mobile spa" ini itulah persoalan yang bermain difikiran saya. Alhamdulillah, sebulan saja saya buat projek ni dah dapat pulangan 2x  ganda. Saya juga mempunyai pelanggan tetap dan kebiasaannya mereka akan repeat perkhidmatan yang ditawarkan. 

 "Home Spa" dan "Mobile Spa"  mendapat sambutan kerana ingin memenuhi permintaan Spa pada
masa kini. Membuka spa dengan cara bergerak ini dapat membatu lebih ramai wanita yang ingin cantik tetapi tiada masa untuk ke Spa. 99% pelanggan Spa berpuas hati dan lebih selesa jika dilakukan dirumah kerana boleh berspa dan dalam masa yang sama tidak meninggalkan rumah dan anak. Tambahan pula, kos yang ditawarkan adalah lebih murah berbanding kos rawatan Spa di kedai Spa. 

Pelanggan Spa berpuashati kerana perkhidmatan yang diberi setanding perkhidmtan yang disediakan dipusat rawatan spa. Sebelum membuka Spa ini, semua beautician telah dilatih secara intensif supaya dapat memberi  perkhidmatan yang berkualiti. 

InsyaAllah saya akan kongsikan tips dan cara mendapatkan pelanggan Spa yang ramai. Semua ni kena ada teknik tau. Saya akan bimbing anda from 0 to hero sehingga berjaya membuka Spa sendiri.















Seronokkan buat projek ini. Walaupun hanya partime tetap dapat duit. Paling rendah RM50 sehari. Siapa nak bagi, itu paling rendah. Saya pernah sehari dapat 6 pelanggan Spa. kerja 3 jam dapat 400+ sauna. Syukur alhamdulillah rezeki.

Jom sertai Projek Spa Bergerak yang merupakan fenomena baru melanda Malaysia.

Hubungi saya...

Azura Yusop / 01110753394


No comments:

Post a Comment


Assalamualaikum dan salam sejahtera khas buat semua pengunjung blog saya. Nama saya nur azura bt mohamad yusop. Saya seorang guru pendidikan khas. Saya sudah berkeluarga dan mempunyai 2 orang anak lelaki yang comel.
Saya juga merupakan seorang Jurulatih SPA dan dan Pengedar Sah Shaklee. Kepakaran saya dalam bidang kecantikan. Fokus utama saya ialah membantu wanita yang mempunyai masalah dalaman dan kecantikan untuk kelihatan lebih cantik dan sihat




♥ Copyright © Azura Yusop | All Rights Reserved| Design by Pawona Kreatif