Saturday 13 February 2016

KURSUS SPA BERGERAK

ANDA RISAU SEBAB TIADA PENGALAMAN DALAM BIDANG SPA?

JANGAN RISAU....kerana semasa kursus anda akan didedahkan dan dilatih tentang spa sepenuhnya sampai betul-betul faham. Lepas kursus anda boleh terus mulakan operasi spa anda tanpa tunggu lagi dah boleh terus jana income. 

Siapa sangka dalam usia yang sebegini muda anda dah ada perniagaan sendiri atas nama anda. saya akan membimbing anda cantik dan berduit dalam masa yang sama. Berbaloi laburkan modal dan saya jamin 100% anda akan mendapat pulangan modal hasil dari spa sahaja. Satu perniagaan yang sangat menarik dan anda mesti cuba kerana:
  • Kos perniagaan yang murah
  • Jaminan pulangan modal 100%
  • Tidak perlu sewa kedai, bayar bil letrik dan air
  • Berpeluang menjana 4 income sekali  gus

Setiap peserta yang mengambil pakej eksklusif akan diberi latihan secara intensif spa, teknik marketing, cara mendapatkan pelanggan spa, konsep spa, peralatan spa dan yang paling penting bimbingan sepanjang hayat. Kursus ini melayakkan setiap beautician mendapat sijil khas 'as a certified  beautician' . Semua beautician di bawah saya berjaya walaupun baru seminggu kursus. Saya akan membimbing anda dari 0 to hero. 








~JANGAN TAKUT UNTUK GAGAL, SEKIRANYA ANDA TAKUT.....
ANDA TELAH GAGAL SEBENARNYA~

Jom sertai Projek Spa Bergerak yang merupakan fenomena baru melanda Malaysia. 

Hubungi saya spa trainer anda:


Azura Yusop / 01110753394



No comments:

Post a Comment


Assalamualaikum dan salam sejahtera khas buat semua pengunjung blog saya. Nama saya nur azura bt mohamad yusop. Saya seorang guru pendidikan khas. Saya sudah berkeluarga dan mempunyai 2 orang anak lelaki yang comel.
Saya juga merupakan seorang Jurulatih SPA dan dan Pengedar Sah Shaklee. Kepakaran saya dalam bidang kecantikan. Fokus utama saya ialah membantu wanita yang mempunyai masalah dalaman dan kecantikan untuk kelihatan lebih cantik dan sihat




♥ Copyright © Azura Yusop | All Rights Reserved| Design by Pawona Kreatif