Thursday 15 December 2016

PETUA RUNCINGKAN MUKA

Hai ladies, hello gorgeous, sembang santai kali ini untuk wanita cantik debabom. 

Kak zura nak kongsi tips cara untuk runcingkan muka KHAS untuk orang bermuka boolattt macam kak zura. Haaa boolttt ye bukan buntat.

Uolls kenalah amalkan. Bukan buat sekali terus jadi. Kak zura baru amalkan juga nih sebab tu teruja nak kongsi dengan engkowang. Seyes tau muka boleh jadi runcing. Kak zura nak buat dulu, kalau korang nak follow, jom lah....nanti boleh kita runcing sama-sama. Kalau korang lambat follow, jangan marah kalau kak zura terpaksa runcing dulu. Jom kita lawan. we are beauty fighter. 

Kita ambil model cilik kali ini.

Ikut 8 step ini 😎
1 tekan tulang pipi ke ats, guna dua tangan
2 tekan dagu ke ats, guna dua tangan
3 tekan tulang bawah mulut ni goyang sikit
4 support tulang pipi goyang sikit
5 tekan tulang hidung
6 tekan dahi
7 guna 3 jari tekan tulang pipi ke atas
8 tekan tulang bahagian mata
Buat betul-betul takut senget sebelah pipi tu.
Nak tengok perbezaan kena senyum & ambil gambar sebelum dan selepas.
Selamat mencuba. 



Urutan terapuitik ini membantu otot-otot dibahagian badan kita terbentuk mengikut apa yang kita idamkan. Urutan ini adalah urutan semulajadi untuk rawatan kecantikan. Namun kecantikan anda akan lebih terserlah dan berkesan sekiranya anda mengamalkan aktiviti gaya hidup yang sihat, persekitaran yang bersih, pemakanan seimbang dan menitik beratkan pengambilan supplemen. 

Nak tahu tak, orang perempuan sangat perlukan suplemen tau. suplemen boleh membantu kita kelihatan cergas, sihat dan dalam masa yang sama kelihatan cantik. Uolls perlu  tahu yang dunia sekarang sangat tidak sihat. Kolagen natural dalam badan terhakis akibat pencemaran dan pemakanan. Jika dirumah, kita boleh control makanan, tapi jika diluar memang out of control. Setiap hari badan kita akan hilang 4000mg kolagen tau. Bukan satu jumlah yang sedikit tau,  bayangkan jika setiap hari hilang kolagen dan tidak di tambah dengan suplemen yang menyokong, lama-kelamaan kita dapat rasa yang diri kita nampak tua sebelum usia. Lebih merunsingkan apabila nampak tua daripada suami atau kekasih. 

JIKA anda PERLUKAN suplemen untuk MENYOKONG KECANTIKAN ANDA, boleh dapatkan khidmat KONSULTASI percuma daripada kak zura. Kak zura akan cadangkan suplemen yang sesuai untuk masalah anda. 


Azura Yusop
Health & Beauty Consultant
Owner of Beauty By Azura
Natural Home & Mobile Spa 
Pengedar Shaklee Pekan, Kuantan, Gambang
Your Trusted SID 1211475
011-10753394
Pengeposan seluruh Malaysia





*** produk shaklee bukanlah bertujuan mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah mana-mana penyakit. Shaklee adalah sebagai salah satu ikhtiar. berusaha, berdoa dan bertawakal.












No comments:

Post a Comment


Assalamualaikum dan salam sejahtera khas buat semua pengunjung blog saya. Nama saya nur azura bt mohamad yusop. Saya seorang guru pendidikan khas. Saya sudah berkeluarga dan mempunyai 2 orang anak lelaki yang comel.
Saya juga merupakan seorang Jurulatih SPA dan dan Pengedar Sah Shaklee. Kepakaran saya dalam bidang kecantikan. Fokus utama saya ialah membantu wanita yang mempunyai masalah dalaman dan kecantikan untuk kelihatan lebih cantik dan sihat




♥ Copyright © Azura Yusop | All Rights Reserved| Design by Pawona Kreatif