Wednesday 30 November 2016

PENGEDAR SHAKLEE GAMBANG



PENGEDAR SHAKLEE GAMBANG

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Terima kasih kerana mengunjungi blog saya. Salam perkenalan dari saya.  Kami Nur Azura dan Mohd Redhuan Saya adalah pengedar sah Shaklee Pekan. Sekiranya anda memerlukan produk Shaklee dan mempunyai masalah kesihatan, anda boleh hubungi kami untuk personal consultation. Kepakaran kami adalah dalam bidang kecantikan dan kesihatan. Kami pasti akan membantu anda untuk menyelesaikan kekusutan kesihatan anda.

Kami bukan sahaja pengedar sah Shaklee tetapi kami juga adalah pengguna Shaklee. Kami berkongsi kebaikan Shaklee setelah kami sendiri mencuba dan mengamalkan produk ini terlebih dahulu. Kesannya sangat luar biasa Shaklee ini terhadap keluarga kami sendiri, mak ayah dan anak-anak. Kesan semulajadi sangat superb dengan izin Allah. Atas sebab TELAH merasai kesannya, kami bersedia membantu anda di luar sana untuk ikhtiar dengan Shaklee. 


10 SEBAB MENGAPA ANDA PERLU MEMILIH SAYA ?

1. Rakan Nutrisi anda yang berpengalaman dalam bidang kesihatan dan kecantikan.
2. Sentiasa menimba ilmu nutrisi untuk berkongsi dengan semua customer saya dengan lebih tepat.
3. Konsult anda mengikut set terbaik untuk menyelesaikan maslaah anda. 
3. Stok sentiasa ditangan. 
4. COD terus didepan pintu rumah anda.
5. Pastinya ada diskaun hebat dan hadiah percuma kepada semua customer saya.
6. Saya akan sentiasa follow-up anda untuk memastikan anda sentiasa konsisten.
7. Saya akan sediakan jadual pemakanan vitamin mengikut keperluan customer. 
8. Pengeposan seluruh Malaysia.
9. Menerima pembayaran tunai melalui online banking atau semasa COD.
10. Sentiasa komited dan berdedikasi membantu customer untuk kembali sihat supaya dapat menunaikan ibadah dengan sempurna.


MENGAPA SHAKLEE ?

1. Sentiasa selamat , berkesan dan mesra alam.

 Image result for gambar hd ujian klinikal shaklee

2. Menjalani ujian klinikal melibatkan kos jutaan ringgit

Image result for gambar hd ujian klinikal shaklee
3. Research and Development

Image result for gambar hd ujian klinikal shaklee


4. Landmark Study
Landmark study ialah satu kajian yang dijalankan oleh pihak ketiga ( pihak luar) terhadap produk Shaklee. Profesor Gladys Block ialah orang yang bertanggungjawab ke atas ujian Landmark study ini. Shaklee satu-satunya company supplemen yang berani menyahut cabaran untuk melakukan Landmark Study ini kerana Shaklee yakin dengan kualiti produknya. 

Prof Glady Block ialah orang yang mencipta piramid makanan yang menjadi rujukan di seluruh dunia termasuk KKM. Tahu tak,  apa akan terjadi sekiranya terdapat keputusan ujian buruk terhadap kajian Shaklee ? sudah tentu Prof ini akan umumkan di seluruh dunia. Reputasi Shaklee akan terjejas. Sebab itu Mr Roger Barnett (CEO Shaklee) bersetuju ke atas ujian ini kerana beliau yakin dengan kualiti produk Shaklee.


Image result for produk shaklee


Anda boleh hubungi saya untuk dapatkan SET KESIHATAN DAN KECANTIKAN SERTA Konsultasi PERCUMA. Anda juga akan diberi jadual pemakanan suplemen yang lengkap beserta follow up daripada saya.


Azura Yusop
SID 1211475
Pengedar Shaklee Pekan, Kuantan, Gambang
011-10753394
Pengeposan seluruh Malaysia


*** produk shaklee bukanlah bertujuan mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah mana-mana penyakit. Shaklee adalah sebagai salah satu ikhtiar. berusaha, berdoa dan bertawakal.





No comments:

Post a Comment


Assalamualaikum dan salam sejahtera khas buat semua pengunjung blog saya. Nama saya nur azura bt mohamad yusop. Saya seorang guru pendidikan khas. Saya sudah berkeluarga dan mempunyai 2 orang anak lelaki yang comel.
Saya juga merupakan seorang Jurulatih SPA dan dan Pengedar Sah Shaklee. Kepakaran saya dalam bidang kecantikan. Fokus utama saya ialah membantu wanita yang mempunyai masalah dalaman dan kecantikan untuk kelihatan lebih cantik dan sihat




♥ Copyright © Azura Yusop | All Rights Reserved| Design by Pawona Kreatif