Sunday, 3 April 2016

RESEPI SEDAP ESP

Assalamualaikum semua :)

Santai-santai jom bersama shake shake oo shake ESP. 

ESP Shaklee tak sedap??



Tak boleh telan, rasa macam nak loya, dan macam-macam lagi la bermain difikiran. Betul ke tak sedap? 

Saya pun mula-mula nak minum memang feeling macam tu. aduhai memang tak boleh nak masuk. tapi bila fikir nak cantik....sedaya upaya telan jugak. Kalau berterusan begini maknanya saya memaksa diri saya untuk minum. Bila minum dalam keadaan stress bahaya juga tau...berkerut aje lah muka nanti. Jadi macam mana nak cantik kan ?? hehe

Rupa-rupanya banyak cara lain yang superb untuk menikmati ESP dengan lebih menyelerakan.

KORANG TAU TAK ???

1) ESP menjadikan kulit muka cantik, halus,gebu dan berseri 

2) ESP menganjalkan semula payudara yang kendur dan mengembalikan kecantikkan payudara anda

3) ESP memberi tenaga, badan semakin sihat dan kurang letih

4) Bagi ibu-ibu yang menyusukan anak, ESP sangat-sangat membantu menghasilkan susu dengan lebih cepat dan merupakan salah satu milkbooster yang hebat

5) ESP juga membantu menghaslkan susu yang lebih pekat dan berkrim, kesannya bayi anda akan cepat kenyang dan kurang meragam

6) Bagi ibu-ibu mengandung, ESP membantu perkembangan fetus dan memastikan kesihatan ibu di tahap optimum

7) Cepat kenyang dan membantu dalam pegurusan berat badan.

8) Berupaya menghilangkan parut jerawat di muka, kerana terjadinya parut akibat kekurangan protein unuk membentuk sel baru dan menyingkirkan sel kulit mati.

9) Berkesan mengurangkan eczema dan masalah kulit

CADANGAN RESEPI ESP YANG MARVELLESS



SAYA SUKA MINUM ESP CAMPUR DENGAN SUSU UHT DUTCHLADY PERISA STRAWBERI. UMPPPPPH SEDAP SANGAT









ESP BOLEH JUGA DIBLENDER BERSAMA BUAH KEGEMARAN ANDA DAN CAMPURKAN KETULAN AIS. FUHHH RASA MACAM ICE BLENDED.

CADANGAN LAIN YANG SUPERB UNTUK MENAMBAH KENIKMATAN ESP ANDA

1 sudu bancuhan ESP + Milo

1 sudu bancuhan ESP + Oren Sunquick. (Ya Allah sedappnyeeee, freshhh sangat rasa bila minum)

1 sudu bancuhan ESP + Air Dutch Lady perisa Strawberry :)

1)  1 sudu bancuhan ESP + Air Suam
ingatt, jangan bancuh dengan air panas ok, bancuh dengan air suam/masak je. Kalau bancuh biasa akan dapatkan keaslian rasanya

1 sudu bancuhan ESP + Fresh Milk (Susu kotak atau susu tepung)

1 sudu bancuhan ESP + Twister Oren

1 sudu bancuhan ESP + Fresh Milk + kurma
(kurma tu rendamkan dulu dan boleh potong saja kecil2 mahupun blend)

1 sudu bancuhan ESP + Ribena 

1 sudu bancuhan ESP + Nesvita 3 in 1

1 sudu bancuhan ESP + Susu Anmum

1 sudu bancuhan ESP + campuran buah-buahan dan blend
(boleh pilih buah kegemaran anda)

1 sudu bancuhan ESP + Horlicks

1 sudu bancuhan ESP + Nestle Bliss

1 sudu bancuhan ESP + Meashake/Performance Drink/Cinch Shake
Cadangan Sukatan dan Waktu Minum ESP

Sukatan : 1 sudu besar ESP + Air Kegemaran Anda 

TIPS  ESP

Jangan bancuh dengan air panas, air kafein atau air berkarbonat sebab boleh HAPUSKAN nutrisi.

Jangan ambil lebih dari 3 sudu sehari kerana ini akan membebankan ginjal

Gunakan tumbler atau shaker atau botol tupperware untuk menggoncang/SHAKE bancuhan ESP untuk lebih mudah larut. Kalau guna sudu sahaja, nanti tak semua yang larut, jadi berketul-ketul.

JOM CUBA ESP SEDAP NI. SUPERB. SESUAI BAGI MEREKA YANG NAK BERDIET. MEMANG KENYANG SANGAT. CANTIK DAN MULUS SECARA SIHAT.




Anda boleh hubungi saya untuk maklumat dan keterangan lanjut mengenai ESP SUPERB

Nur Azura bt Mohamad Yusop

011.1075.3394

SID 1211475

"mencegah lebih baik daripada merawat"

Tingkatkan kesihatan keluarga dengan makanan tambahan semulajadi, InsyaAllah






Shaklee merupakan produk makanan tambahan yang diiktiraf melaui R&D dan sudah bertapak 101 tahun. Produk yang terbaik sahaja akan bertahan lama kerana sudah ada pengguna tegar. Ini adalah ikhtiar. Segala-galanya bergantung kepada Allah jua.  Yakin dengan izin Allah dengan asbab Shaklee ini telah membantu lebih ramai orang. 





No comments:

Post a Comment


Assalamualaikum dan salam sejahtera khas buat semua pengunjung blog saya. Nama saya nur azura bt mohamad yusop. Saya seorang guru pendidikan khas. Saya sudah berkeluarga dan mempunyai 2 orang anak lelaki yang comel.
Saya juga merupakan seorang Jurulatih SPA dan dan Pengedar Sah Shaklee. Kepakaran saya dalam bidang kecantikan. Fokus utama saya ialah membantu wanita yang mempunyai masalah dalaman dan kecantikan untuk kelihatan lebih cantik dan sihat




♥ Copyright © Azura Yusop | All Rights Reserved | Design by JassmineRosse